Aquí os dejo la planificación, no olvidéis comentarme las dudas a través de la sección de "Publicar un comentario" que aparece al final de esta entrada. ¡Lo estáis haciendo genial! Estoy muy orgullosa.Gracias de verdad.
PLANIFICACIÓ
DE TREBALL 6éB CEIP
MONTGÓ-DÉNIA
SETMANA DEL 6 AL 12
D’ABRIL
|
||||||
DILLUNS
|
DIMARTS
|
DIMECRES
|
DIJOUS
|
DIVENDRES
|
CAP
DE SETMANA
|
|
1
|
Castellano:
.-30-50 min. de
lectura individual.
.-Escribe todas las
palabras esdrújulas que encuentres en las págs 82 y 83
|
English
|
Valencià
Llig en veu alta a
algú de casa la lectura del tema 7. Fes una bona entonació i fes les puses
corrèctament.
|
E.F.
|
English
|
Tria una activitat de cada tipus de
intel·ligència
|
2
|
Mate T5
Pàg 100, ex. 8
Recorda quines operacions has de fer primer.Consulta el llibre si és
necesari
|
Càlcul
Quinzet
Fer les activitats amb
l’ajuda d’un adult que et cronometre.
|
Mate T6
Pàg. 118, ex.6
|
Castellano T 7
Pág 142, ej.6
No hagas caso del enunciado. Analiza las oraciones indicando Suj.,
Pred.,CD,.CI,.CC., Verbo, núcleo…
|
Càcul
Quinzet
Fer les activitats
amb l’ajuda d’un adult
que et cronometre.
|
Busca en la RAE (“enlaces interesantes”) la palabra del día
y escribe una frase con ella.
|
3
|
E.F.
|
Valencià
Tema 6
Fer la fitxa 6 “els enllaços” que apareix baix esta
taula. Hauràs de copiar a la llibreta l’enunciat de TOTS els exercicis.
|
Castellano T6
Pág 112, ej.1,3
|
Valencià
Tema 5
Còpia totes les
paraules que están accentuades de les pàgines 84 i 85
|
Valencià
Tema 5
Classifica les
paraules d’ahir en tres columnes segons siguen: agudes, planes o esdrúixoles
|
Descobrix
un país europeu i fes la seua fitxa
|
4
|
Naturales
Investiga la cèl·lula,
pàg 57, ex.2
|
Sociales
Respon: Què és la
contaminació. Dóna la teua opinió raonada.
|
Música
|
Amar en
cuarentena
Descubre este
fantástico libro en PDF pinchando aquí.
|
||
5
|
Diari d’activitats:
Escriu amb ordre i
bona lletra les activitats que fas durant el dia.
|
Diari d’activitats:
Escriu amb ordre i
bona lletra les activitats que fas durant el dia.
|
Diari d’activitats:
Escriu amb ordre i
bona lletra les activitats que fas durant el dia.
|
Diari d’activitats:
Escriu amb ordre i
bona lletra les activitats que fas durant el dia.
|
Diari d’activitats:
Escriu amb ordre i
bona lletra les activitats que fas durant el dia.
|
30-50 min. de lectura
individual.
|
Recorda que el diari, així com les
llibretes o fulles on escrigues el teu treball hauràs de presentar-ho a les
mestres només tornem a escola, per tant hauràs de tindre-ho ordenat. Si tan
sols tens una llibreta o fulles soltes no importa. El més important és
presentar-ho amb ordre.
MATEMÀTIQUES:
Aquells alumnes que vulguen i puguen fer activitats D’APLICACIÓ de les
Matemàtiques a la vida diària és molt recomanable fer algún dels xicotets
projectes que apareixen al llibre en l’apartat de SABER FER. Aquestes activitats requereixen de l’acompanyament d’un
adult per tal de dirigir l’activitat i revisar-la, és per això que la propose
com a opcional.
TEMA 5: ESTUDIAR LA PURESA D’UNA JOIA ( Pàg. 102)
TEMA 6: ANALITZAR
ACCIONS DE LA BORSA ( Pàg. 120)
TEMA 7: ENTENDRE
L’ETIQUETA D’UN ALIMENT (Pàg. 136)
TEMA 8: ANALITZAR
DADES HIDROLÒGIQUES (Pàg. 156)
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
ResponderEliminarHola Ilu,
ResponderEliminarSoy la madre de Jaume Taberner, un compañero le dijo a Jaume que ibas a pasar una serie o película del libro de la tertulia para que compararan libro con película, lo dijiste el último día de clase, el 13 de marzo, no sé si lo has puesto en el blog y no lo veo. Por favor infórmame al especto. Gracias y saludos.
Hola. En el apartado de Tertúlia, teneis los enlaces de Youtube de la serie. Clica sobre Capítulos 1-9. Capítulo 10. Capítulo 11.
ResponderEliminar