Seguidores

jueves, 2 de abril de 2020

DIARI


El diari és una eina per tal d’organitzar el treball i poder valorar el grau d’assoliment de les tasques.
M’agradaria fer diversos aclariments respecte al que demanem al diari. Fins ara a l’aula seguíem l’estructura: 
-Què anem a fer? 
-Què hem fet? i 
-Què queda per fer? 

Doncs bé, com que ens trobem en una situació excepcional, ens agradaria que l’alumnat continúe fent aquesta tasca tan important, on no sols treballen molts aspectes lingüístics (diari, escriptura...) sinó que, els ajuda a vore tota la faena que fan.

El Mood Tracker o registre d’emocions és una forma creativa de dur a terme un tipus de «diari» emocional. La idea és afegir una emoticona amb l’emoció predominant del dia. D’aquesta manera es pot comprovar com va canviant (o mantenint-se) l’estat al llarg de la setmana, del més…Ho veig molt útil i se li pot treure prou partit, utilitzant-ho tant amb l’alumnat com per a les famílies.

Respecte al format (ja sé que sòc pessada), per favor: DEIXEU MARGES!!!! Intenteu que tinga bona cal·ligrafia, sense faltes d’ortografia i aprofiteu que teniu més temps, per a que quede bonic (algun dibuix, subratllat <amb regle>, color...) i original.
A més de les tasques purament escolars, podeu afegir totes aquelles tasques que considereu interesants, així com la vostra opinió personal.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por tu aportación.