El diari és una eina per tal d’organitzar el treball i poder valorar el grau d’assoliment de les tasques.
M’agradaria fer diversos
aclariments respecte al que demanem al diari. Fins ara a l’aula seguíem l’estructura:
-Què anem a fer?
-Què hem fet? i
-Què queda per fer?
Doncs bé, com que ens trobem en
una situació excepcional, ens agradaria que l’alumnat continúe fent aquesta tasca
tan important, on no sols treballen molts aspectes lingüístics (diari,
escriptura...) sinó que, els ajuda a vore tota la faena que fan.
El Mood Tracker o registre d’emocions és una forma
creativa de dur a terme un tipus de «diari» emocional. La idea és afegir una
emoticona amb l’emoció predominant del dia. D’aquesta manera es pot comprovar
com va canviant (o mantenint-se) l’estat al llarg de la setmana, del més…Ho veig
molt útil i se li pot treure prou partit, utilitzant-ho tant amb l’alumnat com
per a les famílies.
Respecte al format (ja sé que sòc pessada), per favor:
DEIXEU MARGES!!!! Intenteu que tinga bona cal·ligrafia, sense faltes d’ortografia
i aprofiteu que teniu més temps, per a que quede bonic (algun dibuix, subratllat
<amb regle>, color...) i original.
A més de les tasques purament escolars, podeu afegir
totes aquelles tasques que considereu interesants, així com la vostra opinió personal.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Gracias por tu aportación.